Nfu Oh 61 Holographic Nail Polish

*

Tekrar merhaba!


Bugün benim için Mia-posta’da Haftanın Blogu olmamla beraber çok keyifli başlamıştı. Bir önceki konumdan yazıya ulaşabilirsiniz. (:

 



Gelelim size asıl göstermek istediğim, Nfu oh 61 numaralı muhteşem ojeme! Evet, o artık benim! Nfu oh 61 gümüş holografik ojeyi gördüğüm an vurulmuştum.


Bu ojeyi ne kadar istediğimi bilen dbmstrend Derya, bana geçen hafta çok güzel bir haber verdi. İstediğim Nfu-oh ojeyi sipariş ettiğini ve yolda olduğunu söyledi. Derya, beni arayıp bunu söylediğinde kalbim küt küt attı.  Bir süre inanamadım zaten ((:



China Glaze OMG ojesini bundan bir-iki ay önce blogumda görmüştünüz. Nfu oh 61 gümüş holografik ojesi ile karşılaştırdığımda, birinci sırada kesinlikle bu oje yer alır. Daha önceden söylemiştim, sadece gümüş holografik ojelere karşı sempatim var. Sürdüğümden beri tırnağıma bakıp bakıp duruyorum! (:

 

Şu ojenin güzelliğine bakar mısınız? Yok böyle bir oje!

 


Fotoğraf makinem bu kadar güçlü hologram etkisi olan ojeyi görünce kendini kaybetti. Şişede olan holografik etkiyi yakalayamadı ama tırnaklarımda olan güzelliği yansıttı. Güneş olduğu zaman tekrar çekip yayınlayacağım ama gerek bile yok. (:


Ojeyi 2 kat sürdüm. Yapısı o kadar yoğun ve güzel ki.. Çok çabuk kuruyor. Herhangi bir top coat falan gerekmiyor.  Anlatılmaz yaşanır bu oje yani benim için…


Flaşlı çekim.


Derya, istediğiniz ürünleri yurtdışından getirtebiliyor. Biliyorsunuz kozmetik yasağından sonra artık ülkeye kozmetik sokmak neredeyse imkansız. Ürünler gümrükten geçemiyor ve geri gidiyor.

*

Makyaj, oje vb tüm kozmetik ürünlerini kendisi getirebiliyor. Onunla iletişime geçmeniz yeterli! İnanılmaz hızlı kargosu olduğunu söylemessem ayıp etmiş olurum çünkü geçen hafta verilen sipariş, bugün elimde! Daha ne isteyebilirim ki.. Çok TEŞEKKÜRLER canım! (:


OjeLi günLer!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
facebook share twittershare

48 Responses to “Nfu Oh 61 Holographic Nail Polish”

  • Ufff bu ne ya manyak bişey!!!


  • Canım bayıldım , sempatin olması çok normal resim herşeyi anlatıyor. Tırnakların da o kadar güzel ki daha bir muhteşem durmuş :D Derya ile hemen irtibata geçmem lazım :D çok çok beğendimmmm


  • I love this! A rainbow on your nails :)


  • Just gorgeous !!


  • Yok artık! Bu ojeyide blogunda gördüm ya tamamdır sen olmuşsun:D:D:D


  • Wow that is amazing holo polish!


  • Sanırım gözlerim bozuldu bu kadar parıltıdan :D :D
    Tırnaklar uzun oldukça etkide uzun oluyor,yakışmış :))


  • Tek kelime: H A R İ K A! :)


  • really amazing!


  • Birtanemmm yüreğinin güzelliği nedeni ile her istediğin oluyor. Seni çok seviyorummmmmm. Mükemmel durmuş.Deryacım kocaman öpüyorum :)


  • Yabancı blogları gezerken bu ojenin hologram ojelerin arasında en iyisi olduğunu söylüyorlardı.Sende görünce şok oldum.Hediye paket kağıtları olur ya onlar gibi olmuş tırnakların ben bayıldım. =)


  • Canım ojenin güzelliği tırnaklarınla birleşmiş ve ortaya kusursuz bir görüntü çıkmış.Bu ojeye sahip olduğun için çok şanslısın. :) Sanmıyorum ağır koktuğunu ama diğer ojelere göre kokusu nasıl?


  • Nfu-oh markayı çok beyenıyorum ya ojeleri çok guzeeeeeel (: tırnaklarındada ayrı bir guzel durmuş (:


  • Nfu Oh bence holo ojelerde bir numara umarım bir gün bende alırım.=)


  • wow, i want this beauty :-D


  • 3.fotograf beni benden aldı ……. :))))


  • Çıldırıcam bnm hiç holo ojeeeeem yokk :(( (mod güccük emrah )


  • Sedoşummm bu ojeyi ne kadar çok istediğini biliyordum, hem senin ve diğer müşterilerimin, son zamanlarda uygulanan kozmetik yasağı insanları derinden sarstı ama bu benim için geçerli değil elbette, kim ne isterse getirebilirim, seninde dediğin gibi nfu ohları sipariş verdikten 3 gün sonra elime geçti ve bende hiç durmadan hemen sana yolladım, beklediğini çok iyi biliyordum, gerçekten tek kelimeyle harikalar, ama senin o güzellllll tırnaklarınla da daha ayrı bir hava katmışlar, ayrıca haftanın bloğu seçildin ve hakettin bunu, tebrik ediyorum canım arkadaşım ve çok öpüyorum canım benim :))

    http://www.dbmstrend.com


  • Love that holo. Looks so pretty on your nails!


  • Your nails looks beautiful! Love it!


  • Thank you to everyone for your comments!(:
    @Gözde, katılıyorum canım sana, yakından görmen lazım<3
    @ojemrujumrimelim, teşekkür ederim (:
    @tansumut, benimde :p
    @Seher, b e n c e d e !!! (:
    @Meltem, benim canım dostum. Yüreğimi sen biliyorsun, gerisi boş !! <<3<3<3


  • gerçekten çok güzelll ya nasılda asil duruyorr :*


  • @PELİN, aynen öyle hediye paket görüntüsü (:
    @Irmak, hiç öyle ağır kokusu falan yok. teşekkür ederim (:
    @Mina, çok sağol tatlım. Ben bir tek bu ojeyi uzun zamandır istiyordum sonunda aldım. Başka bir renginde gözüm yok. (((:
    @Özlem, bu benim ilk nfu oh ojem. Google görsellerden gördüğüm kadarı ile bencede bir numara! (:


  • @Tuba, o fotoğrafı bende çok beğendim. Zaten bu oje ile çekilen tüm fotoğraflar harika olur. Oje mükemmel(:
    @nazlıcan, almak istersen derya ile iletişime geçebilirsin. (:
    @dbmstrend, Deryacım çok teşekürler inan çok mutluyum! <3


  • @Miracle Dilara, canım çok teşekkürler kusura bakma cevap yazarken görmedim yorumunu kaynamasın arada :*


  • Merhaba,
    Mia-posta sitesinden sizin sitenizi gördüm ve merak ettim.Ben bu sene ilk defa mavi ve yeşil renkte oje sürdüm. Sarı, neon renklere pek yanaşmıyordum ama sizin sitenizde gördükten sonra denemeye karar verdim. Cesaret verdiğiniz için teşekkür ederim. Sizin yazdığınız gibi, ojeli günler =)


  • Merhaba Yasemin, görüşlerin için ben sana teşekkür ederim. (:


  • şişeleri ne kadar şeker öyle hayran kaldım bu ojeye 8-)


  • Hakkını yememek gerekir, çok güzel durmuş =)


  • bu ojeyi bir kere sürsem yeter bana ya süper:D


  • so gorgeous!


  • absolutely gorgeous!


  • OMG I love it!! Your nails look awesome!!


  • oje almakla iş bitmiyor insanın böyle güzel tırnaklar olması lazım ben sürsem minicik tırnaklarıma bu kadar hoş gözükmez:( bu ojeyi almak benim hayal zaten benim açımdan:(


  • Ben bu ojeye aşık oldum arkadaş:}


  • @duyguu, olmuştum zaten:P
    @bahar, evet şişeleri çok şeker (:
    @., teşekkürler.
    @kübraaaaaaa, gel sür problem değil ;)
    @Tiana, @Ivana, @Jabelchen Thank you for your comments! (:
    @cemile akın, yok ya abartmayalım, utandırmayalım ((: oje çok güzel herkese yakışır (:
    @simge, dejavu oldu. (((:


  • GG oje fiyatları çok pahalı ben bir ojeye bu kadar para vermem.Geçen gün sizde gördüğüm Rimmel London yeni ojeleri buldum, yorumlarda bahsetmiş olduğunuz nane yeşil renkte ojeyide aldım ama 5tl bile çok geldi bana.Size saygı duyuyorum bu benim düşüncem.:)


  • Demet yeni bir şarkı patlatmış bayıldık:D Mutlu olan herkes el kaldırsın KUTLA KUTLA KUTLA, çekemeyen aramızdan ayrılsın HIZLA HIZLA HIZLA….:DDDD


  • Tırnaklarının boyu gittikçe uzuyor :)) NFU benim de hayallerimde yahu, inanıyorum bir gün olacak :)


  • Gorgeous color, wow!!!


  • Güneşte nasıl duruyordur kimbilir ya harikaO)


  • @ASUMAN, bende size saygı duyuyorum tercih meselesi ama ben kaç aydır istediğim bir ojeyi imkan olup bulmuşsam verdiğim her kuruş helal olsun. ;)
    @duyguu, tatlım dinledim geçen hafta, kaçırmam.aynenn <3<3
    @francesca mckennitt,aslında geçen haftadan çok az kısa törpülemiştim ama uzun yani ((: teşekkürler canım.
    @Gwenn, Thank you.
    @ipek, güneşte bambaşka, harika duruyor. halen çıkarmadım zaten muhteşem. Arkadaşlarım hayran kaldılar. Bir mağazaya gittik kasada kadın tırnaklarınız takma mı, bu ojenin markası ne falan diye sordu. ((:


  • Nfu-oh ojelerini beeniyorum. #65 #66 renkleri çok hoş.Başka Nfu-oh holografik oje görecek miyiz sende?


  • Hayır Nazlı. Evet hoş renkler ancak Nfu oh 61 oje dışında benim istediğim bir oje yok bu markadan.(:


  • Stunning!!! <3 <3 <3


  • Tassa, Thank you <3<3<3


  • Bide tırnaklar var tabii. Tırnakların çok uzun ama aşırı güzel durmuş yaaa bende isterim :)


  • canim fiyati ile ilgili bi bilgi verebilirmisin ?


Post a Comment