Feryal Bujiteri – Tırnak Süsleri

Merhaba kızlar, 

Öncelikle Youknow’a bir teşekkür etmekle başlıyorum. :)

Daha sonra da Bakırköy’de Feryal Bijuteri’den aldığım süsleri göstermek istiyorum.  
 




Aşağıdaki gördüğünüz 2 sepet ve 1 kavanoz dolusu süslerden seçin seçebildiğiniz kadar..  : )  Gerçekten güzeller.




Bakırköy’de meydandan aşağı doğru 15 dakika falan yürüme mesafesinde, dükkan sağ tarafta bulunuyor.

Ben Anadolu yakasında oturuyorum dolayısıyla orası bana çok uzak, ancak kendilerinin 4 adet şubesi var. Ve her şubesinde bu ürün bulunuyor. Bunlar dışında tırnak stickerslarıda mevcut.  Ben artık bana yakın olduğu için Ümraniye şubesine giderim. 


Ayrıca, İlgileri için, başta Firma Yetkilisi Beyefendi olarak üzere,  Şubede bulunan Ümnühan bey’e teşekkür ediyorum.



İletişim bilgileri aşağıdaki gibidir.


Feryal Bijuterinin web adresi : http://www.feryalbijuteri.com

*Bakırköy Şubesi:  Ebu Ziya Cad. No: 68 Bakırköy / İstanbul   212 660 07 67

*G.O Şubesi: Bağlarbaşı Cad. No: 14 G.O.Paşa  212 615 61 40

*Ümraniye Şubesi : Alemdağ cad. Gaffarefendi Sok. No:3/D Ümraniye Tel:0216 4815738

*Avcılar Şubesi: Marmara Cad. No:12 AVCILAR Tel: 0 212 5936393
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
facebook share twittershare

11 Responses to “Feryal Bujiteri – Tırnak Süsleri”

  • aaa gitmişsin nasıllar ama çok güzeller değilmi holografik pullardan ve kalpli taslardan aldınmı ben bayıldımmmmmmm:D


  • <3<3<3


  • sen var ya… harikasin =) bence birkac tane de giveaway odulu olarak eklemelisin =)


  • Siz kızlar varyaaa.. yorum yapmıcam size! :D


  • ben 100. izleyici için ayırdım bile bunlardan
    seda sende göndermelisin hatta ojeleri bosver bunlardan gönder daha makbule geçer :D


  • Trincess ,<3<3<3

    Modafobik, biz kızlar böyleyiz işte :)))

    youknow, yurtdısındaki arkadaslar bu süslere zaten ulaşabiliyor. sadece bunlardan göndermek bana göre çok küçük bir hediye ooluyor. ojelere daha meraklılar :) bu kadar aldığım mailler o yönde :)


  • ne güzeller onlar öle rengarenk burayada lazım bi feryal:)


  • Biliyorum biraz alakasız olacak ama site konusunda çok sıkıntı çekiyorum. Sayfa başına kayıt sayısını biraz daha artırsanız çok iyi olacak.


  • Gittim, gördüm aldım :)Yakında gösteririm ben de. Biraz yavaş algılıyordu kasadaki bey ama olsun :D :D Ümraniye'ye de gidip bir kaçtane daha alacağım hediye vermek için :)Yalnız 1 cm falan boyları minicikler yutabilirsin bile, çocuklardan uzak tutmalı.


  • İyi günlerde kullanın, yeni alışverişlerinizde görüşmek dileğiyle…


  • Ya çok güzeller ama burda Feryal bijüteri falan hak getire yani hiçbişi yok burda :((


Post a Comment